Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 14:05, 20 Sie 2007 Temat postu: blokady |
|
* blokada w ukladzie zaplonowym jest praktycznie dla zwyklego smiertelnika nie do zdjecia, jedyna metoda to wymiana ukladu, blokada ta ogranicza obroty silnika
* blokada na wydechu, mozna powiedziec ze to najczesciej stosowana blokada w 2 suwach polega ona na tym ze jest dodatkowa rurka przy tlumiku ktora na koncu jest zaspawana co powoduje zawirowania i uniemozliwia osiagniecie v-max, sposob usuniecia pilka do metalu odciac ja zespawac tlumik i wszystko gra
* blokada na gazniku jest to podkladka zmiejszajaca swiatlo wlotu mieszanki do cylindra, sposob zdjecia odkrecic gaznik i wyjac podkladke :]
* blokada na wariatorze jest to kolejna podkladka przy wariatorze blokuje przejscie na paska wyzszy bieg sposob zdjecia dobrac sie do wariatora i wyjac podkladke i skrecic wariator mocno :] zeby nie uciekl
ZDJECIE BLOKAD POWODUJE UTRATE GWARANCJI I MOZE GROZIC GRZYWNA JEZELI SKUTER PRZEKRACZA NORMY PRZYJETE DLA MOTOROWEROW (do 50cc i 45km/h)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Przemas
kapral
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:13, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
w niektórych skuterach blokady występują w
krućcu ssącm
blokada typu "różowy kabelek" jest to blokada w chinskich 4t znjaduje się pod plastikem od siedzenia należy go przeciąć
zmniejszona dysz głowna w gaźniku i wężka w fitrze powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 21:01, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
Przemas nigdy o takim czyms nie slyszalem powaznie a mam 4t ja to mialem only na wariatorze podkladke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemas
kapral
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:07, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
to poczytaj sobie artykuł na jednoślad.pl. ok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 21:12, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
wlasnie zamierzam znalem tylko te blokady widocznie mechanik ktory mi tlumaczyl o blokadach przeoczyl cos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemas
kapral
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:18, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
ta blokda "różowy kabelek" to blokada obrotów odcinając go odblokowujemy obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 21:23, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
przypomnialem sobie jedna anegdote jak kupywalem swoj skuter to mechanik powiedzial ze mam tylko blokade na wariatorze i ze z blokadami jakie zalozyli mi w fabryce rometa ro byl ledwo co 20 km/h lecial w powiewach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobomb
Moderator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WGM
|
Wysłany: Wto 21:34, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
w porywach 21 ?? znam goscia który Benelli 491 miał zablokowane tak ze jezdził 30 km/h! Serio!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 21:37, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
mialem blokady podobno na wszystkim a zostala na wariatorze :] dlugo zostala dopuki nie wsadzilem wariatora polini
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
benzer
Gość
|
Wysłany: Nie 12:45, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
Provo mógł byś dać zdjecia blokad 2-suw chociaż te na gazniku
|
|
Powrót do góry |
|
|
|