Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Forum SKUTER TUNING SKUTERA Strona Główna

moc ZIPP TRIAD 2

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum SKUTER TUNING SKUTERA Strona Główna -> Zipp
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
TomiBlue
Gość






PostWysłany: Śro 1:05, 22 Sie 2007 Temat postu: moc ZIPP TRIAD 2

Witam
co zrobic w zipp triad 2 zeby była większa moc?

pozdrawiam Very Happy
Powrót do góry
Provvo
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Śro 6:54, 22 Sie 2007 Temat postu:

jest kilka metod najwazniejsza to zdjecie blokady ... przydala by sie wymiana ukladu napedowego ale przy cylindrze 50 ccm to wielkich skokow nie da, mozesz wymienic cylinder na wiekszy albo gaznik kupic ze wtryskiem :]( widzialem ostatnio taki za 220 zl bodajze)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomiBlue
Gość






PostWysłany: Śro 9:56, 22 Sie 2007 Temat postu:

mam 2 blokady sciagniete, jest jeszcze jedna blokada na gazniku ? czy mi sie zdaje ?Razz
pozdro Smile
Powrót do góry
Provvo
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Śro 11:25, 22 Sie 2007 Temat postu:

na gazniku blokada hmm zobacz czy uszczelka jest dobrze zalozowa jezeli nie przekrec ja o 180 stopni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomiBlue
szeregowy



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:13, 24 Sie 2007 Temat postu:

ok blokady posciągane, teraz max jechałem 80 km'h ale z górki Sad

wogóle słabe przyśpieszenie ma ten zipp, da sie cos zrobic zeby zwiekszyc moc ? Sad Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Provvo
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Sob 7:18, 25 Sie 2007 Temat postu:

heh zrob tak jak ja ze teraz sie na swoim vaporze jezdzic boje :] z 1 blokada :]
ja zmienilem cylinder na 70ccm z 50 ccm plus sprzeglo sport i wariator tez sportowy.. jezeli to nowy skuter nie ma co wymieniac cylindra zacznij tuningowac uklad przeniesienia napedu (czyli wariatory i te sprawy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomiBlue
szeregowy



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:02, 25 Sie 2007 Temat postu:

ok dzieki, podzbieram kase i coś pokombinuje,

pozdRo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Provvo
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Sob 20:14, 25 Sie 2007 Temat postu:

nie ma za co polecam sie na przyszlosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomiBlue
szeregowy



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:20, 25 Sie 2007 Temat postu:

tak jeszcze 1 pytanko Very Happy masz jakas stronke internetowa gdzie sa wariatory itp Razz ?

ja mam ten skuter dopiero 2 miesiace, cylinder planowalem kupic tak w marcu czy kwietniu,:

Cylinder 80 cc (47 mm)Naraku Performance 4T Motobi/Magnus/Kingwa
[S&D0146] 478.90zł 394.79zł brutto
Cylinder 80 cc (47 mm)Naraku Performance 4T Motobi/Magnus/Kingwa
Kliknij aby powiększyć

Sportowy cylinder 80 cc Naraku Performance o unikalnej konstrukcji "plug &play" przeznaczony do skuterów dalekowschodnich z silnikami posiadającymi oznaczenia 139QMB (lub 139QMA) czyli Kingway 4T, Motobi 4T, wszelkie Baotiany i inne podobne. Doskonałej jakości kit 80 cc uczyni z Twojego 4 suwa prawdziwego potwora- prędkość i przyspieszenie wzrastają BARDZO znacznie. Dzięki specjalnej konstrukcji zastosowanie tego kitu nie wymaga innych modyfikacji- wymiana wału ani modyfikacja kartera (rozwiercanie) nie jest konieczna.

UWAGA!
W zestawie nie ma głowicy- stosujemy głowicę seryjną. Moc mierzona na tylnym kole wzrasta ponad 2 krotnie. Jest to obecnie najmocniejszy na rynku kit 80cc.

kosztuje 400zł nie całe, coś proponuejsz ?

pozdRawiam i dziekuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Provvo
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Nie 22:09, 26 Sie 2007 Temat postu:

hmm jezeli sie nadaje do twojego silnika to jak najbardziej polecam ale przy pilowaniu do oporu to kolbowod moze padnac ale jak bedziesz z umiarem jezdzil do 100km/h to powinno byc wszystko ok a co do wariatorow zobacz w allegro.pl tam duzo czesci jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomiBlue
szeregowy



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:08, 28 Sie 2007 Temat postu:

hmm tzn ja bym chyba nie potrafił jechac wolniej niż maszyna potrafi jechac ;d czyli mialbym problem z tym jechaniem 100 RazzP
pozdro ;d jakis inny cylinder proponujesz ?;p

ja chiałem ten:
skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_734_756&products_id=2940&topSsid=8d6b470533be0a2f0294eac8373ad46b


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Provvo
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pią 15:03, 31 Sie 2007 Temat postu:

jezeli to nowy skuter to cylindra nie zmieniaj zmien uklad napedowy i paliwowy a cylinder na samym koncu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebbek@
Gość






PostWysłany: Śro 15:35, 12 Wrz 2007 Temat postu:

jednym słowy szkoda kasy na tiuningowanie lepiej sobie kupic 125 za 4 tys uzwyana np yamaha i zapierdzordzac jak głupi a nie wsadzac w jakies szmelstwa przeciez slinik ci po 1000 km zdechnie bez dobrego oleju pozdr Smile
Powrót do góry
Provvo
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto 16:34, 18 Wrz 2007 Temat postu:

po 1000 :O ehh to chyba bez oleju szmeltwo dziwne masz zdanie skuter dlugo moze wytrzymac moja 70 cc po 1000 km jest wciaz jak nowa.... i jade na sikach nie oleju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum SKUTER TUNING SKUTERA Strona Główna -> Zipp Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin