Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomiBlue
Gość
|
Wysłany: Śro 1:05, 22 Sie 2007 Temat postu: moc ZIPP TRIAD 2 |
|
Witam
co zrobic w zipp triad 2 zeby była większa moc?
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 6:54, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
jest kilka metod najwazniejsza to zdjecie blokady ... przydala by sie wymiana ukladu napedowego ale przy cylindrze 50 ccm to wielkich skokow nie da, mozesz wymienic cylinder na wiekszy albo gaznik kupic ze wtryskiem :]( widzialem ostatnio taki za 220 zl bodajze)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomiBlue
Gość
|
Wysłany: Śro 9:56, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
mam 2 blokady sciagniete, jest jeszcze jedna blokada na gazniku ? czy mi sie zdaje ?
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 11:25, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
na gazniku blokada hmm zobacz czy uszczelka jest dobrze zalozowa jezeli nie przekrec ja o 180 stopni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomiBlue
szeregowy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:13, 24 Sie 2007 Temat postu: |
|
ok blokady posciągane, teraz max jechałem 80 km'h ale z górki
wogóle słabe przyśpieszenie ma ten zipp, da sie cos zrobic zeby zwiekszyc moc ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Sob 7:18, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
heh zrob tak jak ja ze teraz sie na swoim vaporze jezdzic boje :] z 1 blokada :]
ja zmienilem cylinder na 70ccm z 50 ccm plus sprzeglo sport i wariator tez sportowy.. jezeli to nowy skuter nie ma co wymieniac cylindra zacznij tuningowac uklad przeniesienia napedu (czyli wariatory i te sprawy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomiBlue
szeregowy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:02, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
ok dzieki, podzbieram kase i coś pokombinuje,
pozdRo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Sob 20:14, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
nie ma za co polecam sie na przyszlosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomiBlue
szeregowy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:20, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
tak jeszcze 1 pytanko masz jakas stronke internetowa gdzie sa wariatory itp ?
ja mam ten skuter dopiero 2 miesiace, cylinder planowalem kupic tak w marcu czy kwietniu,:
Cylinder 80 cc (47 mm)Naraku Performance 4T Motobi/Magnus/Kingwa
[S&D0146] 478.90zł 394.79zł brutto
Cylinder 80 cc (47 mm)Naraku Performance 4T Motobi/Magnus/Kingwa
Kliknij aby powiększyć
Sportowy cylinder 80 cc Naraku Performance o unikalnej konstrukcji "plug &play" przeznaczony do skuterów dalekowschodnich z silnikami posiadającymi oznaczenia 139QMB (lub 139QMA) czyli Kingway 4T, Motobi 4T, wszelkie Baotiany i inne podobne. Doskonałej jakości kit 80 cc uczyni z Twojego 4 suwa prawdziwego potwora- prędkość i przyspieszenie wzrastają BARDZO znacznie. Dzięki specjalnej konstrukcji zastosowanie tego kitu nie wymaga innych modyfikacji- wymiana wału ani modyfikacja kartera (rozwiercanie) nie jest konieczna.
UWAGA!
W zestawie nie ma głowicy- stosujemy głowicę seryjną. Moc mierzona na tylnym kole wzrasta ponad 2 krotnie. Jest to obecnie najmocniejszy na rynku kit 80cc.
kosztuje 400zł nie całe, coś proponuejsz ?
pozdRawiam i dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Nie 22:09, 26 Sie 2007 Temat postu: |
|
hmm jezeli sie nadaje do twojego silnika to jak najbardziej polecam ale przy pilowaniu do oporu to kolbowod moze padnac ale jak bedziesz z umiarem jezdzil do 100km/h to powinno byc wszystko ok a co do wariatorow zobacz w allegro.pl tam duzo czesci jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TomiBlue
szeregowy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:08, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
hmm tzn ja bym chyba nie potrafił jechac wolniej niż maszyna potrafi jechac ;d czyli mialbym problem z tym jechaniem 100 P
pozdro ;d jakis inny cylinder proponujesz ?;p
ja chiałem ten:
skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_734_756&products_id=2940&topSsid=8d6b470533be0a2f0294eac8373ad46b
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 15:03, 31 Sie 2007 Temat postu: |
|
jezeli to nowy skuter to cylindra nie zmieniaj zmien uklad napedowy i paliwowy a cylinder na samym koncu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebbek@
Gość
|
Wysłany: Śro 15:35, 12 Wrz 2007 Temat postu: |
|
jednym słowy szkoda kasy na tiuningowanie lepiej sobie kupic 125 za 4 tys uzwyana np yamaha i zapierdzordzac jak głupi a nie wsadzac w jakies szmelstwa przeciez slinik ci po 1000 km zdechnie bez dobrego oleju pozdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Provvo
Administrator
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Wto 16:34, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
po 1000 :O ehh to chyba bez oleju szmeltwo dziwne masz zdanie skuter dlugo moze wytrzymac moja 70 cc po 1000 km jest wciaz jak nowa.... i jade na sikach nie oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|